Turkcell T11 Güncelleştirme

İşlem Adımları:

  • Güncelleme dosyasını indiriniz ve resimde görüldüğü gibi “image” isimli klasörü hafıza kartının ana dizinine kopyalayınız.
  • Kopyalama işlemi bittikten sonra telefonunuzun bilgisayar bağlantısını keserek, Dosya Yoneticisinden kopyaladığınız dosyayı kontrol ediniz.


  •  Kopyaladığınız dosyayı kontrol ettikten sonra aşağıdaki yolu izleyerek güncelleme işlemini başlatınız. Menü -> Ayarlar -> Telefon Hakkında ->Sistem Güncellemeleri ->Hafıza Kartı güncellemeleri

  • “OK” butonuna dokunduktan sonra cihaz kapanıp güncelleme işlemini başlatacaktır. Güncelleme işlemi bitince cihaz kendisini  açacaktır. Eğer cihazınız “image” isimli klasörü bulamaz ise hata verecektir. Klasörü hafıza kartınızın ana dizinine kopyaladığınızdan emin olunuz.

Cihazınız açılamadığı durumda aşağıdaki yöntemi deneyiniz:
Eğer cihazınızı açılmıyorsa “image” isimli klasörü SD kartınıza kopyaladıktan sonra aşağıdaki şekilde deneyiniz.
1. Pil seviyenizin en az %50 ve üzeri olmasını sağlayınız.
2. Cihazın pilini takınız, arka kapağını kapatınız.
3. Aynı anda Güç tuşu, ses artırma tuşu ve arama sonlandırma tuşuna basınız ve basılı tutunuz 

Cihazınızın bildirim ışığı kırmızı yanacak ve güncelleme işlemi başlayacaktır. Bu sırada cihazınıza 
dokunmayınız.  Güncelleme işlemi  4-5 dakika kadar zaman alır. Eğer cihazınız bu süre içinde  açılmaz ise 
tekrar güncellemeyi deneyiniz. Eğer cihazınız yine açılmaz ise teknik servisiniz ile irtibata geçiniz.






18 yorum:

  1. indirdiğimiz dosya resim dosyası olarak deilse bunu nasl resim dosyası yapıp geri telefona aktarabiliriz ?

    YanıtlaSil
  2. Yanıtlar
    1. En alttaki resme tıklarsanız site açılacaktır

      Sil
  3. Selam . Benim t11 telefonum açılmıyordu. telefonuma Factory reset atmak ıstedıgım zaman karsılastıgım menu de yazan Wipe data/factory reset bölümüne hiçbir şekilde tıklayamıyorum . gerek home tusu gerek acma kapama tusu bu bolume gırmemı saglamıyor . Yardımcı olabılırmsnz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Telefonda arama kapatma tuşunu deneyiniz

      Sil
  4. hocam bunu yaparken telefon kapandı ve kırmızı bir ışık yandı (led) ne yaparsam yapayım hiçbir şekilde telefon cevap vermiyor zannedersem fullbrick olmuş stock roma dönmem gerektiği soylendi ne yapacam bilmiyorum su an 3310 kullaniyorum acil yardımm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. -Hafıza kartınızı bir kart okuyucu vasıtası ile bilgisayara takın.
      -Hafıza kartınızın içine "dload"(tırnak işaretleri olmadan) adlı yeni bir klasör oluşturun.
      -İndirmiş olduğunuz Orjinal Rom dosyasının içindeki "uptade.app" adlı dosyayı "dload" klasörünün içine atın.
      -Ses Açma(+), Ses Kısma(-) ve Power tuşuna yükleme ekranı gelene kadar basılı tutun.
      -5 dakika içerisinde yeni romunuz yüklenmiş olacaktır.
      -Şarjınızın %75 ve üstünde olduğundan emin olun.


      Arkadaşım böyle bir çözüm varda istersen dene istemezsen en garantili çözüm olarak garantiye yolla cihazı benim tabletimde full brick oldu herşeyi denedim yaptım ancak yinede bir sürü hata çıktı bende garantiye yolladım herşeyi yapıp yolladılar ama yinede seçim sana kalmış

      Sil
    2. Hocam ZTE den stock room indirmeye calistim ama orda image.bin vardi bir de telefon sarj alip almadigini anlayamiyorum bide eger zte nin sitesinden olmuyorsa sizin bahsettiginiz dosyalarin linkini atarmisiniz ? İlginize tesekkürler

      Sil
    3. arkadaşım zaten o image.bin ile yükleyeceksin stock rom u

      Sil
  5. hocam ''dload'' in icine direk image yi atip o dediklerimi yaparsam olur dimi

    YanıtlaSil
  6. telefonu garantiye gonderdim yapmamislar ve led artik yanmıyor sadece üstteki tusa bastigimda titriyor ne yapmaliyim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Arkadaım garantiye yollayınca bişeyler bozulduysa hemen tekrar yolla onu telefonun içini açarken bozmuşlardır yani eğer çok beklersen onu tamir etmek içinde para isterler haberin olsun

      Sil
  7. Ama onceden normal bi telefoncu yapmaya calisti sadece titresir hale geldi garantiye gönderdim hic Birsey yapmadan geri gönderdiler parası ile yaparlar diye dusunuyordum ama yapılmadı ölecem telefonsuzluktan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yapabileceğim hiçbirşey yok içinden birşeyler falan kırılmış olabilir

      Sil
  8. Garantiye tekrar gondersem yaparlar mı ı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bilmiyorum onu arayıp bi sorman gerekir

      Sil

Lütfen Paylaşımlarıma Yorum Yapınız